Страхування -це бізнес, який завжди готовий надати своєчасну допомогу кліентам
12 червня 2020

Страхування -це бізнес, який завжди готовий надати своєчасну допомогу кліентам

Поговоримо про коорпоротивне страхування, про те, як змінилися потреби клієнта, а також про особливості комунікаіціі, медреформу і перспективи добровільного медичного страхування в Україні. 

Страхування – це та сфера, де дивувати клієнта як раз не потрібно. Клієнт користується нашими послугами для того, щоб ми виправдовували його очікування і виконували свої зобов’язання в момент, коли його «дивує» життя, підкидає непередбачені обставини. Наше завдання – бути надійними, передбачуваними в хорошому сенсі цього слова.

СК «Варто» – спеціалізуеться виключно в сфері добровільного медичного страхування та захисту від нещасного випадку. 

За останні роки клієнт страхової компанії в Україні змінився? Змінилися його вимоги до страховиків?

Експерти відзначають, що споживач страхових послуг змінюється і стає більш досвідченим і вимогливим. У цей час наступає етап суперництва, коли очікування основних груп споживачів вже сформовані, а послуги страховиків – уніфіковані. Таким чином, конкуренція між страховими брендами переходить до сфери комунікацій та рівня сервісу для клієнтів. Крім цього, коли компанія виходить на регіональний рівень, потрібно звертати увагу на чітке дотримання корпоративних стандартів. Тобто на всі бізнес-процедури, фірмові атрибути, візуальне зображення, корпоративну культуру, тощо. Для того, щоб користувач сприймав філії в різних містах як одне і те саме. Адже іноді досить натяку й споживач розуміє, що хочуть йому повідомити.

Прогноз розвитку ДМС в Україні з урахуванням медреформи?

ДМС поступово перетворюється з «фішки» великих компаній в дієвий засіб мотивації персоналу в будь-якому бізнесі. Одним з драйверів зростання ДМС є медреформа, яку активно обговорюють в соціальних мережах та ЗМІ. Оцінити її прямий вплив на показники росту ринку складно, але страховики визнають: в очікуванні змін роботодавці набагато більше цікавляться питаннями, пов’язаними з оплатою лікування для співробітників, і все більше співробітників отримує страховий поліс від свого роботодавця. Як показує практика, корпоративний сектор в основному купує медичне страхування. Число застрахованих за цей час збільшилось на 68%, і це колективи різних компаній за масштабом и сферою діяльності.

Особливості комунікації в сфері страхування.

Як свідчать численні дослідження, ставлення до страхування у більшості населення не завжди позитивне. Загальний недолік роботи страхових компаній на ринку фізичних осіб – дуже низький рівень поінформованості про страхування в цілому й вигоди страхування зокрема, хоча перші завжди дорікають страхувальникам низькою страховою культурою. 
У цей час багато страховиків зіштовхуються з такою проблемою, як негативне ставлення до страхової сфери. Проте, проведення ретельно спланованої рекламної або PR-кампанії може змінити існуючу ситуацію – перевагу отримають ті страховики, які першими усвідомлять перспективи цілеспрямованого впливу на масову свідомість.

Що необхідно страхового ринку в частині його регулювання?

Метою менеджменту в страховій організації є забезпечення досягнення основної мети страхування – задоволення потреби клієнтів в отриманні надійного страхового захисту, що відповідає вимогам страхового законодавства. При правильній організації менеджменту забезпечується і досягнення комерційної мети – отримання прибутку (позитивного фінансового результату) від діяльності. Для організації та підтримки бізнес-процесів в страховій організації створюються служби: маркетингу, актуарних розрахунків, продажу, бухгалтерського обліку і т.д.

Схожі новини

ОГОЛОШЕННЯ
21 березня 2024
ОГОЛОШЕННЯ

За результатами проведеного 11 березня 2024 року конкурсу комерційних пропозицій на надання аудиторських послуг, найбільш вигідна пропозиція надійшла від аудиторської фірми ТОВ «АФ Аудитор-Консультант-Юрист», яка і була обрана для здійснення обов’язкового аудиту фінансової звітності ТДВ «СК «ВАРТО» за 2023 рік.

ТДВ СК “ВАРТО” проводить вибір компанії на проведення аудиту Фінансової звітності та звіту страховика за 2023 рік
11 січня 2024
ТДВ СК “ВАРТО” проводить вибір компанії на проведення аудиту Фінансової звітності та звіту страховика за 2023 рік

ТДВ СК “ВАРТО” проводить вибір компанії на проведення аудиту Фінансової звітності та звіту страховика за 2023 рік. Категорія послуги Аудиторські послуги Електронна пошта для надання інформації ap.frolova@gmail.com   Форма проведення процедури для вобору постачальника Конкурс цінових пропозицій Критерії визначення найкращої пропозиції Мінімальна ціна, найкращі умови оплати, наявність дозвільних документів, ліцензій, строки надання послуг.   Також […]

ukUK